tisdag 3 maj 2011

"Se, då fann vi vägen hit till eder."

Så, idag fann jag för gott att skapa en blogg. Hur det gick till, och vilka faror och utmaningar jag var tvungen att övervinna för att klara av detta ska vi icke tala om, ty de hör numera till det förflutna. Framtiden får utvisa vad som kommer att ske på denna blogg, och hur närvarande jag kommer att bli. Må potatiskällaren förbli olåst, i fall världen översköljes utav kaffe!

Så, till dagens händelser:
Av någon anledning skapade jag en blogg. Heja mej!
Dessutom, så har det snöat idag. Seriöst! Jag vaknade upp till em mulen morgon, och fann vit snö på marken. I maj! Ja, vädrets makter är ett förunderligt ting.
Mina utställningsböcker (till vår elevutställning, läs mer på http://kometen-kommer.blogspot.com/2011_04_01_archive.html) är nu klara. Phew. Det känns skönt att ha det avklarat. Nu är det bara finputsningen kvar:3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar